diumenge, 19 de gener del 2014

Coca "Temptacions"

Fa temps que tenc aquesta entrada pendent, però sempre hi ha hagut altres informacions que li han passat davant. De fet, la tenc pendent des del 25 de novembre, dia de la celebració del meu sant. Tenia convidats a casa i vaig pensar que aquesta coca era ràpida de fer, però a més temptadora ja que et fa dubtar a l'hora de triar quin tros vols... Inclús fa que en mengis més d'un!


En primer lloc vaig fer una coca de poma i nous. Podeu veure la recepta a aquest enllaç on ja la vaig publicar. Vaig triar aquesta perquè és esponjosa i humida, però a més les nous combinen molt bé amb la xocolata. De totes maneres es pot fer qualsevol coca que us agradi a vosaltres per base.


Deixem refredar la coca i quan ja es freda començarem amb la decoració. Cal fondre la xocolata (jo ho faig fer dins el microones) i amb un pinzell cobrir-ne la coca. Jo ho vaig anar fent per parts perquè sinó la xocolata es refreda i després la decoració no s'aferra.

En primer lloc posem els kit kat per separar les diferents seccions. Llavors triem de que volem cobrir cada secció. En el meu cas vaig posar M&M's, bolletes de galleta i xocolata, estrelles de sucre i perles de sucre. Finalment cal posar Kit Kat per totes les vores i ja la tenim llesta per sortir a la taula i començar la degustació de "temptacions"... A veure qui resisteix!


Bona setmana!



2 comentaris:

  1. Triar la coca de poma i nous ho trobo molt encertat i la cobertura m'encanta!!!
    A l'escola per a un aniversari en van portar una similar però sense particions, únicament amb lacasitos. Et pots imaginar que no en va quedar gens ni mica ha.ha.ha.
    Petons
    Carme

    ResponElimina