diumenge, 15 de desembre del 2013

Recull de torró

Aquest cap de setmana he fet una mica de... CUINA! He aprofitat per fer torrons (per primera vegada) i preparar-me una mica pel Nadal.

En primer lloc vaig fer un torró de coco. Aquesta recepta és molt senzilla, es fa ràpidament i només necessita una estoneta dins la gelera per posar-se fort.


Necessitem: 200g de coco ratllat i 190g de llet condensada.
Posem el coco dins un bol, hi aboquem la llet condensada i ho mesclem tot fins a aconseguir una mescla homogènia. Ho aboquem dins un motlle per torró o una fiambrera coberta de paper de forn i ho fiquem dins la gelera. Mínim 45 minuts perquè quedi ben compacte.

El temps que el torró de coco estava dins la gelera vaig començar a preparar el torró de tres xocolates.

Necessitem: 125g de xocolata blanca, 125g de xocolata amb llet, 125g de xocolata negra, 60g de margarina/mantequilla. Opcional fruits secs.
Preparació: Posem dins un bol la xocolata blanca amb 20 g de margarina i ho fonem al microones, intervals de 30 segons perquè no es cremi. Quan ja està fos ho aboquem dins un motlle per torró o dins una fiambrera coberta de paper de forn i ho fiquem a la gelera, mentre preparem la següent capa de xocolata.
Aboquem dins el bol la xocolata amb llet amb els 20g de margarina i fem el mateix procediment; i finalment amb la xocolata negra. El procediment sempre és el mateix amb els tres tipus de xocolata. Anar fent les capes i mentre es prepara la següent ficar-ho a la gelera.

Un cop acabat ho deixem reposar i quan és totalment fred ho emboliquem amb paper film per guardar-lo.

Per altra part vaig fer un torró de xocolata blanca amb maduixes deshidratades.

Necessitem: xocolata blanca (la quantitat que un vulgui) i maduixes deshidratades. Les quantitats són lliures perquè depèn del que un vulgui.
L'elaboració és molt senzilla, ja que només cal fondre la xocolata dins el microones i afegir-li les maduixes deshidratades fetes trossets petits. Ho aboquem dins un motlle per torró o dins una fiambrera coberta de paper de forn i ho fiquem a la gelera. El resultat és boníssim!

Crec que per fer-lo en format bombons ha de quedar deliciós! :)

Finalment, vaig fer un torró de xocolata amb lacasitos. Aquesta idea la vaig agafar del blog de n'Elena, però no el vaig fer exactament com ella.



Necessitem: 200g de xocolata negra, 200g de xocolata amb llet, 60g de margarina/mantequilla, 150g de lacasitos. Opcional alguns lacasitos per decorar.
Posem tota la xocolata i la margarina dins un bol i ho fonen al microones. Quan està fos li afegim els lacasitos, ho mesclem bé i ho aboquem dins un motlle per torró o dins una fiambrera coberta de paper de forn i ho fiquem a la gelera. Quan ja és compacte es pot decorar amb alguns lacasitos (jo no vaig poder perquè no en tenia més)

Com podeu veure a la imatge la part de dalt no em va quedar ben plana i estèticament no queda gaire bé (però va ser molt bo!)


Ja m'explicareu quins torrons feis vosaltres!
Bona setmana!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada