dimarts, 10 de desembre del 2013

El nostre arbre de Nadal

Fa 15 dies us vaig deixar una entrada amb idees per fer els vostres arbres de Nadal. Aquí teniu l'enllaç.

Aquesta imatge ha estat la meva inspiració

Tal com us vaig dir, havia cercat idees per poder fer el de casa nostra i aquests dies de festa he aprofitat per fer-lo. Enguany era el primer any i no sabia massa bé per quina idea decantar-me, a més, era per posar damunt un moble i no podia ser massa gros, per això finalment l'he fet amb cartró ploma. Vaig agafar dues làmines de cartró ploma mesura DinA4 i hi vaig marcar unes branques. Les vaig tallar, les vaig encaixar una dins l'altra i li vaig afegir una base perquè s'aguantessin millor.


Ja només hem quedava penjar-li les bolles i posar-lo al seu lloc. Tenia unes bolles de colors que un dia havíem comprat, però per ser un bon arbre de Nadal necessitava bolles de xocolata!


A l'entrada hem posat unes branques amb uns llums, però aquests són comprats.


Esper que us hagi agradat.
Bona setmana a tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada