dilluns, 19 de novembre del 2012

Premi {Liebster Blog}



Fa uns dies vaig rebre un comentari a una de les publicacions del blog, on 777inspiracions m’informava que m’havia donat el premi Liebster Blog. Me va fer molta il·lusió!

Liebster Blog, es un premi procedent d’Alemanya i el seu objectiu es donar a conèixer tots aquells blogs que no arriben a 200 seguidors. Realment, és una idea fantàstica!


Així que me animat a seguir amb aquesta roda i complir les normes que proposa aquest premi.
1.      Respondre les 11 preguntes que ha fet la persona que m’ha donat el premi.
2.      Crear 11 preguntes que contestaran els 11 bloggers als que jo donaré el premi.
3.      No se pot retornar.


Aquestes són les respostes a les 11 preguntes de 777inspiracions:
  1.  ¿El día o la noche?
Depèn una mica del moment però m’agrada molt el dia...
  1.    Lo último que haces antes de ir a dormir
Llegir, sempre abans de dormir-me llegesc unes quantes pàgines.
  1.   Película que verías mil veces...
El Diario de Noa, no sóc amant del cinema i per tant no veig moltes pel·lícules, però aquesta l’he vista varies vegades. M’agrada molt!
  1.   ¿Que haces un domingo de lluvia y frío?
Estar a casa, tapada amb una manta i llegir o mirar una estona la televisió o fer alguna que altra manualitat... M’encanta!
  1.  Me encanta el tacto de...
La manta els dies de fred.
  1.  Un aroma que te trae buenos recuerdos
La xocolata. M’encanta l’olor de xocolata i me du molts de records positius...
  1.  ¿Email o carta?
M’agrada molt rebre una carta, tot i que en el temps en que estem, on les noves tecnologies és el primer i més ràpid, fa molt de temps que no he rebut cap carta, ni enviat, es clar. Enviï emails.
  1. Última playa que has visitado
A les platges que més vaig són les del sud de Mallorca, la darrera va ser a la Colònia de Sant Jordi. Ara bé, fora de Mallorca, la darrera que he visitat ha estat La playa de la Concha a Sant Sebastià.
  1. Con hilo, tela y una aguja,  lo primero que crearías es...
Ara mateix, faria algunes decoracions per l’arbre de Nadal de casa com estrelles o cors.
  1.  Ya me lo decía mi madre…
Viu la vida al màxim sense estressar-te.
  1. Cuando viajo, nunca me olvido de…
La càmera de fotos i una guia dels llocs per visitar.



Ara, me toca a jo preparar 11 preguntes pels següents blogs:
1.      Quina és la darrera ciutat que has visitat?
2.      Quina és la teva cançó preferida?
3.      Amb quin plat et poden conquistar?
4.      Quin és aquell aliment que et posen al davant i no en pots sentir ni l’olor?
5.      Què és allò que t’ajuda a relaxar-te?
6.      M’agradaria anar de viatge a...
7.      M’encanta l’olor de...
8.      Platja o muntanya?
9.      Ets dels que els agrada estar a casa o prefereixes estar fora?
10.  El meu racó preferit és...
11.  Quins eren els teus dibuixos preferits de la infància?


Els 11 blogs als quals jo dono el premi són:
  1. bibliopoemes
  2. naturaldelatierra
  3. ainacabau – Manualitats i activitats infantils
  4. ferdemestres
  5. paperguay
  6. pastissosdellepolies
  7. lacurvadelcompas
  8. antobordoyfotografia
  9. dianaeduca
  10. quisaptotelquenosaps
  11. elracodelinfant

Esper que estiguin contents i els serveixi per rebre més visites!
Bona setmana a tots!

8 comentaris:

  1. Mil gracias preciosa. Contenta siempre y mas que mi blog te guste es el mejor regalo. Hace tiempo que decidí no poner premios en el blog, una experiencia que aprendí del otro que tuve.
    Te respondo a las preguntas aqui.

    La ultima ciudad, es un pueblo de Madrid, Olmeda de las Fuentes, el pueblo de los pintores,lo llaman.

    No tengo canción favorita, depende de el momento, soy muy versátil

    Me conquistarían con cualquier plato crudivegano, últimamente me está sorprendiendo mucho.
    Entre mis aficiones destaco, leer, escribir, cocinar

    El alimento que más me gusta, la rúcula y los dátiles, por decir alguno y el que menos el tomate, tengo intolerancia 100 %

    Cualquiera de mis aficiones me relaja

    Me gustaría viajar por todo el mundo y no tengo un destino preferido.

    A tierra mojada y en la cocina a canela

    Montaña

    En casa

    La cocina

    Creo que se llamaban Jackie y Nuca :)

    Un millón de besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gracias por responder. Disculpa las molestias que te haya podido ocasionar. No la sabía.

      Saludos!

      Elimina
    2. Nooooo, no es ninguna molestia, te lo aseguro. Me gusta muchisimo y te lo agradezco de veras. Pero es una cuestión personal nada más.
      Por cierto enhorabuena por tu premio :) ♥

      Elimina
  2. Caterina,
    m'agrada molt rebre detalls preciosos, com aquest, dels meus blocs amics.
    Com que no sé quan podré fer l'entrada en el meu bloc et deixo ara les respostes a les preguntes:
    1. Quina és la darrera ciutat que has visitat?
    Brussel·les, des de l'ordinador; ja que la Síndrome de Fatiga Crònica no em deixa anar gaire lluny ;)
    2.Quina és la teva cançó preferida?
    "Hoy puede ser un gran dia" de Serrat.
    3.Amb quin plat et poden conquistar?
    Amb qualsevol arròs.
    4.Quin és aquell aliment que et posen al davant i no en pots sentir ni l’olor?
    Cap!
    5.Què és allò que t’ajuda a relaxar-te?
    La companyia de les persones que m'estimo.
    6.M’agradaria anar de viatge a...
    la felicitat i no tornar!
    7.M’encanta l’olor de...
    Mar
    8.Platja o muntanya?
    Platja i muntanya.
    9.Ets dels que els agrada estar a casa o prefereixes estar fora?
    M'agrada estar a fora però ara prefereixo estar a casa.
    10.El meu racó preferit és...
    De casa, la cuina. De la meva ciutat, la platja. D'altres ciutats visitades, els carrers del Barri Llatí de París.
    11.Quins eren els teus dibuixos preferits de la infància?
    Els dibuixos del TBO, de petita era de poca televisió.
    Moltes, moltes gràcies!
    Petons agraïts

    ResponElimina
    Respostes
    1. Estic contenta que t'hagi agradat rebre'l. Gràcies per les respostes!
      Besades

      Elimina
  3. Respostes
    1. Gràcies Mer! Vaig mirar per donar-te'l a tu, ja que el teu blog em sembla fantàstic, però tens més de 200 seguidors. Ja ets una gran bloggera! ;)

      Besades!

      Elimina