dilluns, 16 d’abril del 2012

S'acaben les vacances...

No se podien acabar les vacances de Setmana Santa de millor manera que amb un cap de setmana com aquest, ben complet. Degut a un problema de les noves tecnologies m’he quedat sense fotos. Totes les fotos fetes han “desaparegut” de dins la càmera, per això que hagut d’utilitzar altres fotos que tenia o algunes que companys i companyes m’han enviat.

Tot va començar divendres. A partir de les 19.30h el poble ja estava ple de gent que volia assistir a l’acte: Tapes x Porreres. Més d’una vintena de bars i restaurants del poble obrien les seves portes oferint varietat de tapes, cada un diferents, originals i, les que jo vaig poder menjar, boníssimes!! A més, hi havia un tren que feia voltes pel poble i duia la gent d’un bar a l’altre. Tot un entreteniment i molt divertit! Ja era ben entrada la matinada quan els bars es buidaven i deixaven de servir tapes.


El dissabte va haver-hi un mercadet solidari a favor de l’ONG Projecte 9. De 9h a 21h per la plaça de la vila hi va anar passant gent, grans i petits, ja que es van fer activitats pels més petits, però també es venia menjar i roba i complements de segona mà. Finalment, va acabar amb un concert.

Fins aquí el cap de setmana havia anat prou bé i el temps havia acompanyat. Però ahir, diumenge, i havia la festa del puig: Festa de Monti-sión. El dia es va despertar amb el sol i molta gent va ser la que es va animar a pujar a peu al puig i gaudir de la festa, però així com passaven les hores els núvols es feien més presents, i abans de migdia la pluja va arribar. Aleshores alguns dels actes pensats es van haver de modificar. Ja no es podien fer a l’aire lliure! Tot i així, va haver-hi molta participació, i grans i petits van gaudir del dia.

 
Finalment, perquè aquest cap de setmana fos rodó, vaig anar al teatre on Toni Gomila feia un monòleg: ACORAR. ACORAR és una reflexió sobre la identitat col·lectiva dels mallorquins, sobre què és allò que ens defineix, què és allò que fa que –encara- existeixi la nostra comunitat. Va ser una hora intensa, molt divertida, i amb la presència d’un gran autor. Recomanable!




Esper que hagueu començat bé la setmana! Jo ja m’he posat en feina...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada